Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Twój tekst


28.4.22

28/04/22 18:29-20:02

 Lato, dni coraz dłuższe. Ostatnio mam dobry czas- wszystko bądź większość ogarniam. Wbrew pozorom to bardzo niebezpieczne! Dla mojej diety!

Zawsze kiedy mam dobry okres w życiu to trzymanie diety przychodzi mi z trudem, albo w ogóle o tym zapomniam. Wracam z podkulonym ogonem kiedy zaczynają się problemy. Mam nadzieję, że nie tym razem. 

Lato też nie sprzyja mojej diecie, dni są długie, a to wydłuża moje okno żywieniowe. Kiedy szybko robi się ciemno, ja szybko kończę jeść. Odchudzanie w zimie jest łatwe i przyjemne, ale w lato jest bardzo ciężkie. Zdecydowanie do ogarnięcia.

Kocham przecież przestrzegać moich posiłków, uczucie głodu. Nie mogę o tym zapominać.

W poniedziałek, wtorek i środę ćwiczyłam cardio. Dzisiaj już odpuszczam. 30 min hula i ponad 3 tys kroków. Ok.

Miałam dzisiaj wrażenie, że spodnie były luźniejsze, ale przed nami weekend majowy, więc lepiej nie zapeszać. 

Szkoda, że jest nas tutaj tak malutko. :(

Mam nadzieję, że w końcu ogarnę pisanie tutaj wieczorami. Do potem!

Od rana:

1)owsianka z banaem i truskawkami

2) sałatka z pół woreczkiem ryżu i warzywa

3)smoothie z truskawek i pół banana

4) 10 gram orzechów i 12g żurawiny

i niestety teraz o 20:00 zjadłam 5) dwa jajka na twardo i pół pomarńczy. Pogratulować po prostu! Po co mi to było!

3 komentarze:

  1. Też żałuję, że jest nas tutaj tak mało. Ale może są tego plusy? Dzięki temu możemy się lepiej poznać i w pewnym sensie zintegrować :)
    Może masz rację z tymi ćwiczeniami. Odpuszczę do czasu, aż poczuję, że jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie lato sprzyja odchudzaniu (ostatnio), bo mam więcej wolnego, mogę ćwiczyć i mniej chce mi się cukru. Liczę na to, że się ogarnę w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  3. Często jest tak, że przy problemach trzymamy dietę bo to daje nam poczucie, ze przynajmnij nad tym, nad chudnięciem mamy jakaś kontrolę. Bardzo odnajduje sie w Twoim poście, mam podobnie. Niby lato, swieze owoce , lekkie jedzenie a i tak ma sie ochotę na zimn lody :)

    OdpowiedzUsuń