Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Twój tekst


30.4.22

30/04/22 20:26

 Dzisiaj jestem na kilku kawach z mlekiem, jednej caffee mocha, jednym soku pomidorowym,wodzie i wodzie koksowej! Ja uznaję to za głodówkę, bo niczego nie zjadłam. 

Mam nadzieję, że zanotuję tutaj kiedyś idealną głodówkę, ale jak na mnie i tak jest super. Jestem z siebie dumna! Mam nadzieję, że niczego nie schrzanię chociaż do północy.

A z czasem wypracuję idelną głodówkę.

Dzisiaj drugi dzień okresu i oby skończył się jak najszybciej, bo już mam dość.

2 komentarze:

  1. Płyny łatwiej przechodzą przez nasz organizm, a zatem jest to w 100% rodzaj głodówki. Ja czekam na lato, chcę wtedy zrobić 7 dni głodówki, na oczyszczenie. Tylko woda i witaminy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udała Ci się głodówka! Kawa z mlekiem fajnie zabija głód, często korzystam z tej metody :)

    OdpowiedzUsuń