Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Twój tekst


17.6.21

17/06/21

20:11

 1.Owsianka z płatków owsianych na mleku owsianym z garścią orzechów, bananem, truskawkami, chia i siemie lniane.

2. 2 kromki razowego z awoado i papryką+ 2 i 3/4 paczuszki ciastek sante wegańskich, bez oleju palmowego i cukru

3. mus

4. mniej niż pół cukinii, pół puszki kukrydzy, pół puszki soczewicy zielonej, 1/4 papryki, pół puszki mleczka kosowego, wege kostka rosołowa i woda + przyprawy. Miała wyjść zupa, ale przyprawiłam targicznie i nie dało się tego zjeść i zjadłam pół miseczki.

5. 2x banan, 6 małych brzoskwiń ufo, połowa z połowy wege jogurtu sojowego, siemie lniane złote

3x kawa na owsianym 

Ciągło mnie na batona czekoladowego i ciastka, ale nie ruszyłam.

Nie mam siły na ćwiczenia, kroki od 8 tys i hulahop ok 1,5h.

4 komentarze:

  1. Fajnie i zdrowo jadłaś! Nie dziwie się, że w taki upał juz ci się nie chciało ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie zapisujesz przy tym kaloryczności :D a co do Twojego pytania - szczepiłam się Pfizerem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ty! super aktywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, zdrowy bilans :) jaki polecasz jogurt sojowy?

    OdpowiedzUsuń