Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Twój tekst


27.5.21

27/05/21

 20:17

Wczoraj wieczorem miałam napad na słodycze, ale ledwo skończyłam jeść te słodycze i dostałam okres.

Mam tak bardzo często, serio. Mam taką wściekłą chcicę na słodycze, że aż mnie szarpie, zjem i po 5/10 min w tym samym momencie dostaję okres, czasami dzień po. 

Dzisiaj czuję się strasznie spuchnięta jak to podczas okresu.

Późno dzisiaj wróciłam bo musiałam swoje odstać w kolejce po badania okresowe. Moja nienawiść do tej służby zdrowia rośnie za każdym razem jak tam tylko postawię nogę. Obym do lekarza szła dopiero za kolejny rok, tfu!

Byłam dzisiaj u fryzjera, mocno wycieniowałam i..z włosów za połowę pleców zostały mi włosy do ramion. Tak krótkie włosy miałam ostatni raz w podstawówce, strasznie mi dziwnie. Martwię się też, że wyglądam grubiej. :( Cieszę się ze zmiany, ale tęsknie za moimi długimi włosami. No nic, przynajmniej odpoczną i się zregenerują, bo też były już zniszczone. 

Dzisiaj do pracy wróciła dziewczyna, której nie było 3 miesiące. I moja pierwsza reakcja kiedy ją zobaaczyłam to- omg, jak ona schudła! A ja taka gruba! A potem słyszałam jak inni mówią jej w żartach, że tak przytyła, że masakra! 

A potem druga odrębna sytyuacja. Dwie innie osoby, kiedy kończyłam pracę rozmawiały i to było tak: I''Mi to się ostatnio przytyło'' II''Mi też'' I ja szłam do wyjścia mijamy się, a one obydwie: ''Roriselle to chuda jak patyk jak zawsze''.

I serio, wnioskując po tym to wychodzi na to, że ja kompletnie jakoś inaczej widze ciała innych osób (chudziej), a swoje grubiej. Bo serio nie piszę tego dla atencji, tylko po prostu ja teraz kiedy tak przytyłam to ciągle chodzę zestresowana, że taka gruba jestem! Ale może naprawdę jakaś część tej wagi to mięśnie, bo naprawdę często słyszę takie komenatarze.

Z bilansu jestem zadowlona. Tylko dośniadania zjadłam 1,5 kostki gorzkiej, potem szklanka mleka, a tak normalne posiłki x4.


4 komentarze:

  1. Zaburzony obraz siebie, ciezko widziec siebie sama w realnym odzwierciedleniu. Inni ludzie najszybciej widza zmiany w Nas, i jak chudniemy, i jak tyjemy. My same niw mamy punktu odniesienia, bo zawsze bedzie i tak za duzo tych kg...Nie przejmuj sie napadem, i tak jednorazowo:) myale, ze przez jedzenie slodkiego twoj organizm sie rozluznia i "odpuszca"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wpół rokuprzytylam a wszyscy, ze schudłam, nie ogarniam tego kompletnie. Przecież waga nie kłamie

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie pięknie wyglądasz w nowej fryzurze :)
    a co do okresu i słodyczy :( znam ten ból...
    najważniejsze że jesteś z siebie zadowolona.
    Powodzenia w kolejnych dniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, nie liczę kalorii.

    OdpowiedzUsuń