Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Twój tekst


5.6.21

05/06/21 Chora

 Znowu tak jak w tytule. Jednak nie było to aż takie lenistwo. Dzisiaj jestem kompletnie rozłożona przez chorobę.

Wczoraj bolał mnie ten mięsień w karku i dlatego też robiłam wolniej, dzisiaj czuję go już mniej, ale za to gardło, głowa i trochę katar to tragedia. W dodatku nie mam w domu tak nic typowo bakteriobójczego w domu z naturalnych witamin. Dlatego piję mocną zieloną herbatę z mlekiem owsianym i mam nadzieję, że to + gripex + neosine jakoś mnie w ten jeden dzień wolnego postawią na nogi.

W pracy jest niezbyt fajnie, niby wszscy jesteśmy uprzejmi, ale głucha nie jestem i słyszę jak się ze mnie podśmiewają. Serio komopletnie mnie to nie rusza, a nawet się cieszę, bo to oznacza tylko i wyłącznie to, żę w czymś muszę być lepsza. Ludzie z innego powodu niż zazdrość tak się nie zachowują. Szkoda, że nie wiem tylko o co chodzi, bo może sama sobie bym pozazdrościła XDDD

Martwię się sytyacją w domu, z kasą na prawdę jest źle, a tu pralka się popsuła! Już chyba w gorszym momencie paść nie mogła.

I 2 cienkie kromki+ połowa z połówy wędzonego tofu+ na drugiej kromce jajko+ ogórek zielony

II 2 cienkie kormki razowego+ 1,5 łyżeczki pasy ze słonecznika i ogórka + ogórek + banan

III banan + zielona herbata z dużą ilością mleka sojowego 

pewnie coś jeszcze wpadnie. Idę do łóżka i serial. Obym poczuła się lepiej jak najszybciej, bo miałam iść się szczepić w przyszłym tygodniu i tak zawsze coś mi wyskoczy.

Potem dopiszę co zjadłam.

Trzymajcie się.

7 komentarzy:

  1. ojjj, współczuję :( Kuruj się i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to z nerwów ta choroba? Chociaz wiele osób teraz choruje, u mnie w pracy też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie fair jesli chodzi o sytuacje w pracy. Jeju to takie toksyczne. Mnie ni wysmiewano, ale po 10 latach w jednym miejscu odwazylam sie i podjelam decyzje o odejsciu. I bardzo wiele dobrego z teho wyniklo. Czasem warto zaryzykowac.
    Mam nadzieje, ze to sie ulozy u Ciebie.
    Duzo zdrowia i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Atmosfera w pracy potrafi dać w kość, ale dobrze ze się nie przejmujesz ;* kuruj się z chorobą i dobrze wyleż to minie
    A pralkę możesz poszukać używana na olx albo szrotach, będzie na pewno dużo tańsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam takich ludzi jak Ci w Twojej pracy... ;/ mega toksyczne środowisko. Mam nadzieję, że troszkę już się lepiej czujesz. Zdrowiej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie przejmujesz się ludźmi w pracy, bo nie warto. Wracaj szybko do zdrowia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. to takie słabe jak dorośli ludzie zachowują się w taki sposób... dobrze, że masz do tego dystans, ale praca jest też miejscem, w którym spędzamy dość sporo czasu, więc mam nadzieję, że atmosfera się poprawi!

    OdpowiedzUsuń